Мої уроки

Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про прикметник, як самостійну частину мови; закріпити навички правильно визначати морфологічні ознаки прикметників, їх синтаксичну роль; розбирати прикметники як частину мови; розвивати пам'ять, увагу, культуру усного та писемного мовлення;виховувати почуття поваги та пошани учнів до творчості Лесі Українки.
Тип уроку: урок повторення, узагальнення й систематизації знань.
Обладнання: презентація, картки, роздавальний матеріал для роботи, кольорові олівці, маршрутний лист.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Вступне слово вчителя:
Доброго дня дорогі діти, гості! Ви всі знаєте, що з приходом весни, в перші березневі дні ось уже багато років в Україні народ вшановує пам’ять Великого Пророка української нації, славного поета, відомого художника – Тараса Шевченка. (СЛАЙД 2)
25 лютого цього року країна відзначала ще одну дату( ювілейну) – 145-річчя з дня народження (1871- 1913) талановитої письменниці. Щоб дізнатися її ім’я, вам необхідно із запропонованих слів виписати прикметники, підкреслити другу букву в словах - ви отримаєте закодоване слово. ( ЛЕСЯ)
Весна, улюблений, краєвид, веселий, усний, писати, м’ятний, море.
Кожним словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу людина, що ім’я їй – ЛЕСЯ УКРАЇНКА.



Немає коментарів: