Мета: систематизувати
та узагальнити знання учнів про прикметник, як самостійну частину мови; закріпити
навички правильно визначати морфологічні ознаки прикметників, їх синтаксичну
роль; розбирати прикметники як частину мови; розвивати пам'ять, увагу, культуру
усного та писемного мовлення;виховувати почуття поваги та пошани учнів до
творчості Лесі Українки.
Тип
уроку: урок
повторення, узагальнення й систематизації знань.
Обладнання: презентація,
картки, роздавальний
матеріал для роботи, кольорові олівці, маршрутний лист.
Хід уроку
1.
Організаційний момент.
Вступне
слово вчителя:
Доброго дня дорогі діти, гості! Ви всі знаєте, що з
приходом весни, в перші березневі дні ось уже багато років в Україні народ
вшановує пам’ять Великого Пророка української нації, славного поета, відомого художника
– Тараса Шевченка. (СЛАЙД 2)
25 лютого цього року країна відзначала ще одну дату(
ювілейну) – 145-річчя з дня народження (1871- 1913) талановитої письменниці.
Щоб дізнатися її ім’я, вам необхідно із запропонованих слів виписати
прикметники, підкреслити другу букву в словах - ви отримаєте закодоване слово.
( ЛЕСЯ)
Весна, улюблений, краєвид, веселий, усний, писати, м’ятний, море.
Кожним
словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу
людина, що ім’я їй – ЛЕСЯ УКРАЇНКА.
Немає коментарів:
Дописати коментар